„Tegnap jártam a céges autónkkal a gumiszerelő műhelyben. Az autónk fel van matricázva a következő szöveggel: virágküldés elérhető áron, mestervirag.hu
Aki cserélgette a gumikat, elkezdett kérdezősködni, hogy a virágrendelés hogyan működik, milyen csokraink vannak, mert holnap lesz a kedvese születésnapja és ma reggel óta azon gondolkozik, hogy mivel lepje meg őt, de most pont kapóra jött neki, hogy én lecseréltettem a gumikat. Elmondta azt is, hogy már nézegette az interneten a virágküldő szolgálatokat és a Budapesti virágküldőket, de nem mert rendelni, mert még nem csinált ilyet soha. Elmagyaráztam neki, hogy a weblapunkon van egy megrendelőlap, amit ha kitölt, akkor mi visszaválaszolunk, hogy a csokor mennyibe fog kerülni és utána tudja utalni vagy bankkártyával fizetni. Ez után megígérte, hogy este leadja a megrendelést, ami meg is történt. Másnap Elkészítettük a csokrot és kiszállítottuk a Hölgy munkahelyére, aminek nagyon örült, mert még soha sem kapott virágot úgy, hogy egy virágfutár hozta a csokrot. Később meg is érkezett az email, amiben a következő volt: Kedves Tamás! Köszönöm a csodálatos virágcsokrot, tényleg egyszerű volt a megrendelés, a párom azonnal hívott telefonon, amikor átadták neki a csokrot. Ezen felbuzdulva azt mondják a kollégáim, hogy ők is igénybe veszik majd a szolgáltatásukat, mert látták, hogy mekkora sikere volt a csokornak! Köszönöm szépen a segítségüket! Nagyon örülök a visszajelzésnek, mert szeretem nyomon követni a csokor útját, illetve azt, hogy az ügyfelek mennyire vannak megelégedve a szolgáltatásunkkal. Egy ilyen levél elolvasása után derül az ki, hogy megéri csinálni a virágküldés, mert rengeteg embernek szerzünk örömöt évente!