A mai kor egyik legnagyobb becsben tartott kifejezése a megújulás. Egyre több erőforrást és terméket használunk fel, amelyeknek legnagyobb része nem hasznosítható újra. A legtöbb nagyvállalat is igyekszik már arra hangsúlyt fektetni, hogy környezetvédő, megújuló alapanyagokat hasznosítson, nincs ez másképp a reklámiparban sem. A klasszikus reklámfelületek, és azok az anyagok, amelyek a marketingfolyamatok lebonyolításához szükségesek nem teljesen környezetbarát alapanyagokból és technikával készülnek el. Nem is biztos, hogy ezek a leghatékonyabb reklámozási technikák és praktikák. A szórólap, a plakát, az óriásplakát jut eszükbe először, amikor reklámfelületekről és annak eszközeiről esik szó. Ahhoz, hogy reklámozzunk, ahhoz mindösszesen újrahasznosított anyagokra van szükségünk, amelyek teljes mértékben olyan alapanyagokból állnak, amelyeket újra és újra fel lehet használni. A műanyag ismételt felhasználása az egyik legegyszerűbb dolog. Mi ebben látjuk a jövőt. Reklámozz padlómatrica megoldással, hiszen megújuló anyagokból készül!