A kezdeti nehézségek után (gyakori meghibásodások), a kötelezővé tett online pénztárgépek ma már üzembiztosan működnek. Kiszűrték a nem megfelelő típusokat, módosították a cégek profiljához az igények szerint, és a szervizek szakemberei is megszerezték a kellő tapasztalatokat. Csak egy példa saját tapasztalatból, nem elitélve a műszerészt: Kiszállította a szerviz munkatársa a pénztárgépeink egyikét, originált csomagolásban. Kibontás után be kellett állítani rajta az áfát, a maximálisan regisztrálható összeget és egyéb, a bolt igényeinek megfelelő beállítást. Elővett egy A4-es lapot, és az szerint „ügyetlenkedett” a műszerész. Le volt rajzolva ceruzával a beállítás menete, milyen gomb mire való. Elnézést is kért, nagyon kellemetlen volt neki. Csak egyszerűen odaadták, minden információ nélkül, hogy vigye és helyezze üzembe. Az online pénztárgép árak már akkor megvoltak, amikor a típust be se mutatták a szervizek műszerészeinek, csak kötelezték őket a beüzemelésre. Gondoltam: mi lesz, ha meghibásodik? Szerencsére ma már megszerezték a kellő tapasztalatokat, zökkenőmentes a javítás.